چهار اصل عملیاتی برانداری نرم در طرح استراتژيك ستيز با ولايت فقيه
 
درباره وبلاگ


ولی امر مسلمین جهان حضرت آيت الله العظمي خامنه‌اي :فرزندان بسيحي‌ام با حضور خود در هر صحنه‌اي كه لازم است دشمنان زبون را مرعوب و منكوب سازند.
صراط ولایت - قرارگاه سایبری خیبر
سیاسی . تحلیلی


چهار اصل عملیاتی برانداری نرم در طرح استراتژيك ستيز با ولايت فقيه عبارتند از :


1. مشروعيت زدايي از اصل ولايت فقيه؛

2. مقبوليت زدايي از شخصيت حقوقي ولي فقيه؛

3. اعتبارزدايي از شخصيت حقيقي ولي فقيه؛

4. اعتمادزدايي نسبت به ولي فقيه.

 مشروعيت زدايي از اصل ولايت فقيه، به مثابه ي ركن اساسي انقلاب اسلامي و قانون اساسي، در طول 33 سال گذشته سياست ثابت نظام سلطه بوده است، اما از آنجا كه نظام سلطه و همراهان داخلي آن چنين پنداشته بودند كه توانسته اند در طول سال هاي پس از امام، رهبري انقلاب را به محاق ببرند، چندان نيازي به تخريب شخصيت حقيقي و حقوقي ايشان نمي ديدند. اولين زنگ خطر در فتنه ي 18 تير 78 برايشان به صدا درآمد. اين زنگ خطر در انتخابات 1384 و پيروزي گفتمان عدالت و خدمت برايشان تكرار شد و لذا تا سال 1388 و فتنه ي انتخاباتي بر آماج دوم تأكيد داشتند؛ يعني بدون پشتوانه نشان دادن رهبري انقلاب و مقبوليت زدايي از ايشان.

وجه تئوريك اين امر را سعيد حجاريان و ديگر ژورناليست هاي دوم خردادي بر عهده داشتند. حجاريان، با تكيه بر مدل مشروعيت سه وجهي رهبري، بر آن بود تا چنين وانمود كند كه رهبري انقلاب فاقد وجوه سنتي و انقلابي است و تنها بر نهادهاي نظامي تكيه دارد؛ امري كه خود او در اعترافات تلويزيوني اش به اشتباه بودن آن اذعان نمود.

اما اعتبارزدايي از شخصيت حقيقي آيت الله خامنه اي محور اساسي نظام سلطه در ايام فتنه ي 88 و پس از آن بوده است؛ آماجي كه بخش عمده ي جنگ نرم را به خود اختصاص مي دهد و البته با همراهي تام و تمام جبهه ي داخلي آنان و فتنه گران نيز مواجه شده است. براي نمونه، به منظور تخريب سلامت مالي و اقتصادي ايشان دروغ ارسال كانتينرهاي طلا توسط يكي از وابستگان نزديك ايشان جعل شد يا آنكه تمامي ماشين جنگ رواني دشمن كوشيد تا يكي از نزديكان ايشان را طراح آنچه دشمن به دروغ «كودتاي انتخاباتي» مي ناميد نشان دهد.

اعتبار زدايي از شخصيت حقيقي آيت الله خامنه اي اما محور اساسي نظام سلطه در ايام فتنه 88 و پس از آن بوده است. آماجي كه بخش عمده جنگ نرم آن را به خود اختصاص مي دهد و البته با همراهي تام و تمام جبهه داخلي آنان و فتنه گران نيز همراهي شده است

اوج آماج گذاري به منظور اعتبارزدايي از شخص ولي فقيه را مي توان پروژه ي سفارشي «كمپين نامه به رهبري» و نيز مستند «خط و نشان رهبري»، ساخته ي بي بي سي فارسي، دانست. اولي در زمستان 1390 و در ايام نزديك به انتخابات مجلس نهم توسط عناصر معلوم الحالي چون نوري زاد، سروش، عبدالعلي بازرگان و... به وقوع پيوست و به فاصله كوتاهي پس از آن، با مستند بي بي سي فارسي همراهي و پشتيباني شد. اگر مستند بي بي سي ترور شخصيت ولي فقيه را نشانه گرفته بود، كمپين نامه نگاري ترور سياسي شخص ولي فقيه را هدف قرار داده بود.

در تداوم همين آماج بود كه اقدامات ديگري با هدف اعتمادزدايي ميان جامعه و رهبري در دستور كار قرار گرفت و البته متأسفانه برخي زمينه سازي ها و بستر سازي ها و خطاهاي راهبردي دولت دهم نيز مزيد بر علت شد و تكه هاي اين پازل دشمن را تكميل نمود. به عنوان نمونه، مي توان به ماجراي غيبت 11 روزه ي رئيس جمهور اشاره كرد كه موجب شد تا دشمن خط القاي حاكميت دوگانه را بر بستر همين آماج محقق سازد و پيگيري نمايد.




 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب
  • شراب روحانی
  • ردیاب ماشین
  • جلوپنجره اریو
  • اریو زوتی z300
  • جلو پنجره ایکس 60

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان سرباز ولایت - قرارگاه سایبری خیبر و آدرس b200.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.